FórumCategory: QuestionsOtázka
Anonym asked 1 rok ago

Dobry den, prosim Vas, ako vysvetlite to, ze administrator tohoto portalu manualne zasahuje do vysledkov sutazi a dohenostuje tym akukolvek serioznost? Treba si to vysvetlit tak, ze je s niekym dohodnuty? Nie je to proti fair play? Dakujem.

3 Answers
Best Answer
LPReSR answered 1 rok ago

Je nám ľúto, ale včera a dnes do hlasovania niekto zámerne zasahuje. Riešime to.
Aby sme zachovali objektivitu výsledkov hlasovania, museli sme vrátiť hlasovanie o deň dozadu a vymazať státisíce hlasov, ktoré prišli nepovoleným spôsobom. Toto všetko je dokázateľne zaznamenaním IP adresy.

Anonym answered 1 rok ago

A kto prosim Vas urcuje povoleny sposob? Administrator ktory umelo ovplivnuje zaznamy? Je velmi smutne, ze XY ludi sa snazi zahlasovat za svojich znamych a svojich favoritov. Najdu si cas a kliknu co sa im paci. A vy jednym lusknutim zrusite celu tuto aktivitu. Bohuzial takto sa asi spravny Administrator nesprava.

Administrator answered 1 rok ago

Gratulujem Administratorovej manipulacii. Dufam, ze budete schopny zdokladovat vsetky hlasy ktore su tam a boli „povolenym“ sposobom!