FórumZhoršenie zdravotného stavu.
Monika asked 2 roky ago

Dobrý deň.
Užívam liek Trexan 20 mg týždenne a Tegretol 400 mg denne. Môže súvisieť užívanie niektorého z týchto liekov s poruchou menštruačného cyklu, slabosťou, únavou a bolesťami hlavy ? Okrem toho mávam večer pri zaspávaní na ľavom boku pocit podobný extrasystolám a v poslednej dobe sa mi ťažšie dýcha, čo pripisujem práci v klimatizovanom prostredí. Neviem, či to treba riešiť, alebo je to v mojom prípade normálne. Mám reumatoidnú artritídu a epilepsiu.
Ďakujem za Vašu reakciu.
Monika

1 Answers
LPRe SR answered 2 roky ago

Dobrý deň, Monika,
my tu nie sme lekári, ale pacienti. Vieme si v mnohom poradiť a povzbudiť sa navzájom. 
Váš problém by si vyžadoval odbornú konzultáciu lekára/lekárov. Vyhľadajte a poraďte sa so svojim lekárom. Možno to nebude nič vážne, ale predsa, aby sa niečo nezanedbalo.  
Ďakujeme za prejavenú dôveru.
LPRe SR

Your Answer

3 + 20 =